3. feb. 2014

Til-mig-selv! Nøglesnor

Længe har jeg gået rundt med en kedelig sort nøglesnor fra arbejdet...Før den havde jeg en lilla hjemmesyet, men da den var helt slidt op og hang i laser, snuppede jeg en fra kontoret. Jeg SKAL have snor i mine nøgler - ellers famler jeg for meget efter dem i lommer og tasker. Det er jo ikke fordi det er et stort eller besværligt projekt, men det er problemet med at få prioriteret opgaven. Derfor var en ny nøglesnor også oplagt her i februar Til-mig-selv-måneden.
1 time tog det mig alt incl. At finde stof, skære stof og sy. Det kan sikkert gøres hurtigere...men jeg så så også lige fjernsyn i mens...

De små stumper skar jeg 5*10 cm - det ville nemlig give den rigtige bredde til den clips-dims jeg havde planer om at genbruge:

Og taaadaaa den færdige snor. Jeg synes den er fantastisk - og lige mig. Dejlige forårs farver og jeg bliver helt glad når jeg får øje på den på mit skrivebord på arbejdet.

6 kommentarer:

  1. Genialt - nu er den jo rigtig smart.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. I hvert fald er den blevet væsentligt kønnere og mere mig!

      Slet
  2. Lækre farver.... rigtige forårs agtigt :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg var slet heller ikke i tvivl om farvekombinationen - den sidder lige i skabet!

      Slet
  3. Måske du skal arve lilla stumper fra Ellas tæppe?

    SvarSlet
    Svar
    1. Uuuuhhhaaa Mie. Ikke friste! Men det er nok ikke liiiiiige lilla stumper jeg mangler...Har mega meget lilla - tror det tegner sig for 1/4 af alt mit bomuld....

      Slet

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...