21. feb. 2014

Til-mig-selv! Ugle-mulepose

Den her ugle dukkede op i et OttobreDesign på maven af en t-shirt... Jeg så den straks for mig på en mulepose. Jeg tog mønsterarket med på arbejde og smed det i en kopimaskine og forstørrede det til næsten 200 %. Tegnede og applikerede og en mulepose havde set dagens lys:
Stoffet på selve posen er en twill med lidt stræk (stof2000) - stræk er ikke helt optimalt til muleposer, men jeg havde lyst til at bruge stoffet og det fungerer faktisk alligevel. Foeret er en tekstil-voksdug (så bliver den ikke gennemblødt når vi bruger den til svømmetøj).
Det er en stor mulepose - jeg har klippet den 50*50 cm. Dejligt - den passer så også fint til en tur i Netto.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...