7. feb. 2014

Til-mig-selv! Wear RED day

Onsdag kom der en email på arbejdet: "For alle medarbejdere der tager rødt tøj på fredag d. 7 doneres der et beløb til Go Red for Women, som er en kampagne som the American Heart Association kører."
Det er jo svært at sidde sådan en opfordring overhørig...men hvad gør man når man ikke har noget rødt tøj? Man kommer i tanke om de 3 meter boble-jersey som man lige er kommet til at købe på udsalg i stof2000... og smækker en Onion 2035 sammen sent torsdag aften:

Den havde fortjent sorte tittekanter men med tanke på hvor sent på aftenen jeg kom igang, så måtte det blive den simpelste mulige model der var målet. RØD boble-jersey og sort rib. Tænker at den er så enkel at den kan "styles" til ballade til jul.
Stoffet var købt til Olivia, men jeg tænkte at jeg godt kunne låne 1½ meter og at der stadig ville være massere af stof til at sy noget til hende.

6 kommentarer:

  1. Ej hvor fint - og godt initiativ at din arbejdsplads 😉

    SvarSlet
    Svar
    1. Og oveni det havde vi det sjovt med at lave et rødt gruppe-foto.

      Slet
  2. Så fin, rød er faktisk en af mine yndlings farver, men jeg ejer ikke en eneste trævl i farven, hmm måske .... :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Igang med dig! Jeg syntes den var så kedelig da den var færdig, men den er super behagelig at have på, så den vil nok blive brugt en del selvom den ikke er lilla.

      Slet
  3. Så fine den blev og hvilket godt initiativ fra din arbejdsplads

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak og ja, man kan jo ikke lade være med at være med, når det er så relativt let at støtte en god sag.

      Slet

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...