11. apr. 2014

Hele weekenden!

Hele weekende skal jeg hygge mig. Der er dømt Julie-tid! Og jeg glæder mig så meget! Jeg skal på sykursus hos Line. Det er noget jeg længe har drømt om og nu skal det være. Jeg skal selvfølgelig sy en kviltet jakke til mig selv. Og det har været virkelig svært at finde det rigtige stof....eller rettere det ER virkeligt svært. Derfor har jeg nu pakket 4 forskellige - og lilla foer, sort og lilla kantebånd og alt det andet i bilen, så jeg kan sove de 15 minutter længere i morgen tidlig inden det går mod København.
Åååhhh hvilken luksus at se frem til så mange timers uforstyret sytid! Men hvilket stof skal jeg dog vælge?

1 kommentar:

  1. Det med guitarerne - Det tror jeg ville være noget så flot i quiltet tilstand

    SvarSlet

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...