7. jun. 2014

Underbuffer III

Jeg er slet slet ikke færdig med at sy underbuffer (ja, det hedder det altså hjemme hos os...) - nu er mønsteret tilpasset Olivia og jeg har mindsket sømmene mest muligt. Det er en fantastisk måde at få brugt stumper på. Og som bonus synes jeg det er mere charmerende at hun render rundt i et par hjemmesyede i stof af god kvalitet end et par tynde, hvide købe nogen...altså sådan en tøs smider jo nogen gange tøjet....og så er det da meget rart at hun ser anstendig ud inderst. 2 par som blev kørt med rød tråd i maskinen:




...og så er underbuffer et fantastisk lille projekt til at få afprøvet en masse af de fancy sømmer på maskinen....

6 kommentarer:

  1. ej hvor er de altså smarte... må finde et mønster til min store dreng, ville da være skønt at få brugt sine rester :)

    SvarSlet
    Svar
    1. De kan da sagtens bruges til en dreng - altså i moget mindre tøset stof....

      Slet
  2. Hvor er de søde! Stoffet til det første par - det med hjerterne - hvor er det fra?

    Kh
    Anna

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak. Det er fra Tyskland: http://www.michas-stoffecke.de/

      Slet
  3. Hvor er de fine, måske jeg skulle finde mønstret og gå igang, for je det er nemlig dejligt at få brugt resterne.
    God pinse
    Karen

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er i al fald et lille hurtigt og ret hyggeligt projekt.

      Slet

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...