26. jul. 2014

T-shirt med maskiner og orange

Når nu ens egen søn bare slet ikke mangler tøj - men det stadig er Boys Month...hvad gør man så? Man låner da bare en lækker lille knægt! I det her tilfælde er det en kolleas søn som bliver "udsat" for en af mine t-shirts. En kollega fra nabo-firmaet som jeg bruger et par timer med 2 gange om ugen - ikke hver uge men engang imellem. Derfor kender vi hinanden rimelig godt - og jeg ved at hendes søn Noah er vild med maskiner og orange - og den stof-kombination lå jo i mit stofskab! Derfor blev det ham der skulle have en t-shirt. Det er forresten også ham som fik den orange mini-mulepose og frugtposen.
Størrelse 104 i jersey og rib.

2 kommentarer:

  1. Skønt stof og farvekombination. Ja, jeg har også syet lidt til fætteren som næsten bruger sammen størrelse som Magnus, der vist heller ikke mangler sommertøj ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, den blev meget fin. Og dejligt at man kan låne andres børn når nu ens egne ikke mangler noget.

      Slet

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...