18. jul. 2014

Tivoli kjole

Jaja, jeg ved godt det er Boys Month - men jeg mangler altså også nyt tøj. Jeg er så dårlig til at prioritere at få syet noget til mig selv. Se nu bare det her stof. Det her ligget i mit stofskab siden sommerferien sidste år, hvor jeg var så heldig at få presset en tur til Videbæk ind... Men jeg har heller ikke haft liiiiiiige det rigtige mønster og GAD ikke lave et selv (selvom kjolen jo ikke ligefrem er avanceret...). Så faldt jeg over Onion 2008 og HAPS! Det perfekte mønster til min Tivoli kjole:
Jeg er meget meget meget glad for den! Men alligevel skal jeg lige have lavet et par tilretninger før det bliver til endnu en 2008er. Vil gerne have halsudskæringen lidt større/dybere, lidt mere A-form på skørtet og enten kortere eller længere ærmer - den her længde forstærker nemlig tendensen til tykke mormor arme.....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...