28. sep. 2014

Søndags sysler

Det har været en søndag fuld af aktivitet. Philip og jeg startede med at stå meget tidligt op - vi skulle ud at fiske på en kutter sammen med en håndfuld af mine kollegaer. Det er noget vi gør en gang om året. Super hyggeligt - selvom jeg fik en ordentlig omgang søsyge og ofrede til neptun....
Da vi kom hjem valgte jeg IKKE at ramme sofaen selvom jeg var mere træt end træt. Istedet fik jeg hele familien i sving med oprydning og rengøring. Vores rækkehus TRÆNGTE eftersom vi har brugt al vores tid på at rydde Baljebo.
Alt legetøj er nu på dets plads, alle tasker, poser og kasser er pakket ud, køkken, badeværelse, gæste-toilet og gulve er rene. SKØNT! Vi nåede endda nogle af de små detaljer som f.eks. krydderi-skuffen:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...