28. okt. 2014

Marapytta Sienna kjole

I fredags på fixet hos Line foreslog hun mig at sy en Sienna til Olivia eftersom den er med både usynlig lynlås, franske sømme, krave og meget andet godt. Da jeg tog hjem manglede jeg at sy kraven på og lægge den op. Det er gjort nu og jeg mangler blot at proppe Olivia i den for at se den på. Tror den er lidt stor til hende. Jeg er PIV-STOLT af den usynlige lynlås! Stoffet har ligget i skabet i ....bombom....jeg er ikke helt sikker 6-8 år....så hvor jeg har købt det har forlængst fortabt sig i glemslens tåge.

2 kommentarer:

  1. Hvor er det noget fedt stof! Perfekt til en flot prinsessekjole :-) Du er da mega sej til at sy usynlig lynlås!

    SvarSlet
    Svar
    1. PISSESEJ! Altså efter Line have vist mig hvordan lynlås-trykfoden skulle vende....

      Slet

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...