21. nov. 2014

Julefrokostkjole 2014

Sidste år var firma-julefrokosten en ret mørk affære - de fleste var trukket i "den lille sorte". Lidt trist. Så i år har jeg lavet en pagt med en af mine kollegaer som sidder på det danske hovedkontor: Vi har i 5 måneder lobbyet for at folk i år skal være iklædt RØDT! Så jeg måtte naturligvis igang med det røde stof. Det blev til 2 slags jersey - begge fra stof2000. Den ene med palietter for man skal jo ikke gå ned på BLING når der er julefrokost.
Mønsteret er Homemade/Stof2000 Shirley og var egentlig min mønster udfrodring i oktober, men den Minion kjole jeg fik syet mig sidder rimeligt langt fra skabet og er derfor endt i et hjørne og venter på at jeg GIDER sy den om....
I denne omgang lavede jeg - klog af skade - en hel del tilretninger. Og NU sidder mønsteret præcist som jeg vil have det! Jeg har kortet overdelen af. Gjort underdelen strammere og lidt længere. Ændret hals udskæringen og ændret ærmerne....
Action pic må jeg lige se om jeg kan få skudt i aften når jeg er blever dullet op - der er jo lige en afbejdsdag som skal overstås først.

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Ja jeg havde jo lovet action pic. FIk dog ikke taget et, så den skal lige vaskes før jeg hopper i den igen.

      Slet

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...