8. nov. 2014

Ulve pude

Det er sidste pude i "store pude uge". Det er ikke nået at blive kedeligt endnu - måske fordi det er ret hurtigt at sy sådan en simpel pude?
Denne her er til Olivia - igen en julegave. Hun får en ulv fordi jeg pønser på at hun skal være rødhætte til fastelavn (og far skal være ulv....). Mon ikke jeg kan få det igennem?
Ulven er fra stofogstil og de lilla træer på bagiden er fra...ej, det kan jeg ikke huske...Men planen for dem var oprindeligt et betræk til en stol - sådan blev det så ikke (men jeg har mere!).
50*50 cm og lilla lynlås i bunden.
Og så har jeg "kun" 4 monterings-puder tilbage på lager. 2 som er 65*65 og 2 som er 50*50 - men jeg er løbet tør for "oplagte pude ideer".

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...