1. dec. 2014

Biblioteks taske fra Marapytta

I fredags var jeg til Fix i Lines kælder. Mit mål var at sy en julegave til bouns-svigermor og at lære at sy paspoledede lommer....
Valget faldt på at sy Marapytta Biblioteks tasken og så tilføje en paspoleret lomme i foeret.
Jeg synes den er blevet mega-fed! Den er sjov og lidt udfordrende at sy - især de mange mange mange meter kantebånd var ved at få kål på mig, for det er da skisme ikke særlig sjovt at sy kantebånd på....Altså det er jo ikke svært, men meget meget kedeligt.
Stoffet er fra stof2000 og foeret er en virkelig lækker grå poblin som jeg tror at jeg har fundet hos stofstedet.dk - men det er så lang tid siden at jeg ikke helt kan huske det....
Lynlåsene er købt af Line - jeg havde ikke nogen som var tilpas lækre!

3 kommentarer:

  1. Hvor er det bare super flot arbejde. Jeg vil også snart til fredagsfix!!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! Og det er da bare med at komme afsted!

      Slet

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...