6. dec. 2014

Juletøj - Philip

Igen, igen, igen .....igen har jeg syet Poloer til Philip efter Lines aka Marapyttas mønster. 2 styk er det blevet til. Fordi jeg ikke kunne vælge stofkombination og derfor måtte sy dem begge.  Knapperne er stjerne-plastik-trykknapper fra Prym.
Jeg troede så at han stadig havde julebukserne fra sidste år så jeg slap for at sy et par i år. Men de er pist væk! Ville ellers tro at han stadig kunne passe dem....ÆV! Så til det her foto-shoot blev det hans sorte gymnastik bukser og så må jeg hellere se om jeg ikke har noget stof til et par julebukser.
Størrelse ca 134 - og begge bluser med lange ærmer! Det er første gang jeg har syet Lines model med lange ærmer - men det funker også!
...og når man er 9 år må mor bare slet slet ikke rette på ens krave....
Philips nissehue har jeg forresten også syet - for et par år siden hvor det kun
var en meget meget meget lang nissehue som duede....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...