19. mar. 2015

Drengen som manglede bukser

Vi har lige gennemgået Philips skab og smidt alle de bukser som var for korte videre til genbrug og venners drenge. Resultatet var at alle de blivende bukser rent faktisk kunne ligge på hylden.... Men Philip mente at når vi havde kasseret så mange par, så MANGLEDE han bukser.
Jeg tror mere det er udtryk for at han gerne ville have nogle nye - og det kender man jo godt fra sig selv: Man har massere af tøj, men trænger til lidt nyt.
Han fik lov at vælge stof, model, stot til detaljer osv og nu er der klippet 2 par nye bukser og et par knickers....

2 kommentarer:

  1. Jeg kender det godt....Nogle gange kan jeg næsten ønske at han vokser lidt, så der er plads til nyt. Men på den anden side, så har jeg lige syet 4 par bukser som han voksede ud af i løbet af en måned! ØV!

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi har lige kasseret bukserne fra første skoledag i første klasse....han går i 3. nu.....
      Normalt ryger tøjet først ud når der er slidt hul...Så det var en ny øvelse at skulle smide ude pga at de var for korte.

      Slet

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...