10. jun. 2015

Tæppe af Bali Pops

Jeg har længe gerne villet sy endnu et blåt tæppe - men efter at have syet et til min mor og et til Baljebo, var jeg i bund med blå stoffer.
Så faldt jeg over "Bali pops" - det er sådan noget rigtige "patchwork-damer" bruger :-)
Batik farvede bomuldsstoffer i en lækker kvalitet. 40 forskellige skåret i 5 cm brede strimler (110 lange). De er LAZER skåret og dermed PIV-lige.
En pakke bali pops er lidt dyre men jeg synes det opvejes RIGELIGT af at man ikke skal samle de mange stoffer selv - og ikke mindst at man slipper for at skære, skære, skære og skære.
Her er forsiden syet og hænger på strygebrættet:
Tæppet er limet, kviltet og har fået kantebånd:
Bagsiden er er velour-plaid fra Føtex - den var lige det korteste, så der er 3 strimler som jeg ikke har brugt:
Synes det er super fint i sofaen på terrassen og at det passer fint sammen med det store tæppe:
Og sørme om det ikke også klæder denim-sofa-betrækket meget godt (det er jo let når alt er samme farve-skala....):
Og så lige et billede som viser at det ikke er et kæmpe stort tæppe - men alligevel en meget god størrelse, for det med lapperne er ret stort:






Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...