25. aug. 2015

2 * stribede drengebukser

Så kom de sidste to par igennem maskinerne og selvom jeg holdt en stribe-pause da jeg syede mine sorte bling bukser, så er jeg nået at blive TRÆT af stribe stoffet.
Det er samme mønster som Philips Minecraft (første skoledag i 4. klasse) bukserne og denne gang til Philip og lidt mindre til Fætter Mikkel.
Jeg er en DOVEN skrædder. Mikkels er blevet mindre ved at klippe uden sømrum og fjerne manchetterne ved fødderne...så slap jeg for at tegne mønsteret af i Mikkels størrelse....
Jeg var så meget i tvivl om stoffet før jeg syede det op - men striberne virker! Og bukserne ligner IKKE natbukser når de er på. De er piv-bløde og derfor selv-skrevne som favorit bukser.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...