30. sep. 2015

September TA-DA

September er gået! Det er en af de travleste måneder i vores familie, med massere af fødselsdage, spejderture og andre arrangementer. Og det fortsætter i oktober incl nyt arbejde til mig. Juuubiii!
Alligevel har der været tid til symaskinen.
Har TA-DA været en succes for mig? Både og. Jeg duer ikke at at sy efter to-do lister. Jeg vil meget hellere sy det som lige falder mig ind. Der har været en del "pligt-syning" i september med fødselsdage osv, så jeg havde nok syet det samme uden at skrive en liste først...Alt er ikke nået - ganske atypisk har jeg haft mange dage hvor symaskinen ikke er blevet rørt. Tiden er gået med jobsamtaler, fødselsdage, projekt-opstart og meget andet "liv". På den positive side har jeg opdaget blogge jeg ikke kendte - og det er jeg GLAD for
De ting jeg ikke nåede....tøj til Philip og Robin - måske inden jul?

Her er listen som jeg skrev d. 1. september:

Mere babytøj til alle de kommende babyer blandt venner og bekendte.
- 3 grønne hagesmække
- 2 neutrale hagesmække
- 1 DOTS hagesmæk
- Røde babybukser
- Tvillinge bukser
- Bukserne fra restekassen
 

Flere muleposer til gavekassen.
- Mikro muler
- Muler som indpakning
- Stribet muler
- Blomstret muler
 

Sort/hvidt tæppe til housewarmning gave.
- Det blev så fint! Og de kunne heldigvis godt lide det!

Gennemgå min restekasse og se hvad den inspirerer til.
- Den inspirerede til lommer og babybukser
- Fætter Mikkels bukser med lommer fra restekassen

Mindst 1 ny kjole til mig selv.
- 1 Onion kjole i scuba jersey, tjaaa den er syet og brugt men jeg har ikke fået taget billeder af den. Det må blive næste gang den er på.

Overgangs flyverdragt til Olivia.
- Rap orange sag

T-shirts til Robin (manden).
- Den i LEGO-stof
- Den i pingvin jersey

Fødselsdags tøj til Philip (10 år).
- Bukserne
- T-shirten

5 kommentarer:

  1. Det var også mange ting, du har fået på listen. Jeg har heller ikke nået alt, men mere end jeg plejer. Har også haft tanken om det der med ikke, at lave lige hvad der flader mig ind.... men jeg er normalt ikke så god til, at afslutte ting. Så det her været fint for mig med listen :-)
    Stort tillykke med det nye job :-)
    Kh Christina

    SvarSlet
  2. Godt gået.... Du har godt nok nået mange og flotte ting..... Tá-Daaaa med pil op til dig....

    SvarSlet
  3. ej hvor har du været produktiv... flot... MEN.... mit største focus i dette indlæg.... nyt job... TILLYKKE:: det var da en skøn ting.. Jeg håber det bliver en fantastisk start

    SvarSlet
  4. Syntes virkeligt du har nået mange ting oveni alle de andre ting du har skullet...og tillykke med jobbet :-)

    SvarSlet
  5. Tak for job-tillykker. Det betyder faktisk rigtigt meget for mig!

    SvarSlet

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...