17. jan. 2016

Frost fødselsdags oppyntning

Det må godt være festligt, hurtigt at pynte op, hurtigt at ryddet op og ikke for dyrt....
Flagguirlanderne har jeg arvet fra en kollega som var igennem Frost-møllen for et par måneder siden - og jeg sender dem tilbage i cirkulation. Ingen grund til bare at smide dem ud... Pimpet med lidt turkise serpentiner (Føtex) og sølv serpentiner (rester fra Nytår), så var det meget fint!
Vi havde også lavet en stak kroner. I år sprang jeg over det lave gærde - købte kronerne (cchobby) og pyntede dem med palietter og deko/masking tape. Det er hurtigt! Og ungerne får dem med hjem, så de er VÆK efter festen. De tog også flaskerne med hjem, så de gik herfra med en ting i hver hånd uden at vi skulle ud i slikposer....Palietterne med figurer på (det er faktisk pap...) lå i arve posen fra kolleagen og jeg ved ikke hvor hun har dem fra, men klistermærker eller nogle printede billeder kan gøre det ligeså fint.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...