1. jan. 2016

Philips nytårs trøje

Philip fik en nytårs-trøje i år. Det er samme jersey som det fra Olivias kjole (igår) her kombineret med sort isoli.
Mønsteret er det som hedder "Mini Melian" - dog har jeg modificeret det en del allerede. Det er lavet af den samme som har lavet mønsteret jeg viste igår "Mini Missy" - så jeg tog chancen og kombinerde. Kraven er nemlig fra Mini Missy mønsteret og den spidse trekant fra Mini Melian mønsteret. Jeg brød mig ikke om kraven på Mini Melian....
Igen er jeg gået 2 størrelser op i forhold til hvad jeg normalt ville vælge - kunne nok godt have nøjedes med 1, men Philip er virkelig smal...
Den har ikke fået rib i bunden fordi det kan Philip ikke lide, så den er istedet forlænget 5 cm.
Mønsteret lægger op til at man kan splitte forstykke og bagstykke endnu mere op end jeg har gjort her - det må blive næste gang - for fyrværkeri-jerseyen skulle spille hovedrollen. Måske den næste skal laves lidt mere kropsnær...

2 kommentarer:

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...