16. apr. 2016

Alternativ Me-Made-May....for børn

Sidste år hoppede jeg med på Me-Made-May og havde hver dag mindst 1 hjemmelavet beklædnings-genstand på. Det gider jeg ikke igen i år, for så meget udvikler min garderobe sig ikke på kun 1 år.
Istedet har jeg besluttet at det er ungerne som skal vise al deres hjemmelavede tøj frem! Altså 1 indlæg for Philip og hans tøj og 1 indlæg for Olivia og hendes tøj HVER DAG i hele maj!
Er der nogen som vil være med? Det kunne jo være endnu sejere hvis der også var børn som selv havde syet noget af deres tøj og gerne vil vise det frem - det er vi bare ikke helt nået til herhjemme....

5 kommentarer:

  1. Jeg vil gerne være med.. Så godt jeg kan.. Jeg tør ikke 100 procent love at jeg kan få lavet et indlæg hver dag men jeg skal prøve og ellers må der være lidt opsamling

    SvarSlet
  2. Jeg vil gerne være med.. Så godt jeg kan.. Jeg tør ikke 100 procent love at jeg kan få lavet et indlæg hver dag men jeg skal prøve og ellers må der være lidt opsamling

    SvarSlet
    Svar
    1. Fedt! Pointen er jo også blot at vi får vist noget af det vi laver I BRUG. Glæder mig til at kigge med!

      Slet
  3. Adam kan da fremvise en samling af Jersey bluser, Ella har et par kjoler og bluser så vi prøver:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det VED jeg dine unger kan! Glæder mig til at læse med, Mie.

      Slet

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...