1. maj 2016

MMM - 1. Maj - Philip

Philip har brugt 1. maj i ZOO sammen med ca 3000 andre spejdere.... Og så har man uniform på! Og spejderbukser! Men INDENUNDER er der hjemmesyet t-shirt  og boxershorts....HA - det kan I ikke se, så I må bare tro mig på ordet...
Hvordan finder man stof til spejderbukser? Det skal være HURTIGT til at tørre, letvægt og virkelig svært at ødelægge... jeg tænker dunlærred, men det er snart mange år siden jeg har haft fingerne i sådan noget... Nogen gode ideer til stofvalg?
...og så var det vist lidt unfair at jeg snuppede billedet lige da han kæmpede med at lukke bæltet....

2 kommentarer:

  1. De bedste bukser jeg havde som spejder var militærbukser. Jeg tænker også at det stof som håndværkerarbejdsbukser er lavet af må være godt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg havde også militærbukser - indtil jeg blev klogere.... De er en krig om at tørre... Jeg tænker noget letvægt/hurtigt-tørrende noget....

      Slet

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...