6. jul. 2016

Cocoon-dress ala Groovybaby

Jeg har længe kigget på Trines (aka Groovy Baby and Mama) mønster på CoCoon-dress. Tænkte at det kunne være et godt mønster til Olivia - og ja! Billederne siger vist alt om hvor glad hun er for første forsøg. Det er størrelse 4 år forlænget til 6 år. Jeg har lavet vingerne lidt "vildere" dvs. har puttet mere stof i end mønsteret angav.
Stoffet er en printet bomulds-jerseyy (fundet hos stofdepotet).
Tror den næste skal være lidt kortere (måske kun forlænget til 5 år) og så med rib i halsen - synes den bliver for stor til hende og har for lidt hold i kanten, når hun er lidt voldsom og hiver i kanten når hun tager den på/af.
Det eneste jeg ikke er tilfreds med er oplægningen - den drillede mig helt vildt..... men det kan jo laves om...
Spejdertørklædet skulle forresten på! Det er jo stort at man har fået lov til at starte til spejder efter sommerferien - selvom man ikke er helt gammel nok. Der skal være nogle fordele ved at være spejderleder-barn....

2 kommentarer:

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...