12. jul. 2016

Hurtig sommerkjole

Stoffet har ligget i skabet siden mit hidtil eneste besøg i Videbæk for 3 somre siden....Nu blev det tryllet om til en nye lyn-hurtig ærmeløs sommerkjole. Mønsteret er en jersey-kjole-grundmønster (som så har fået lagt bevægelsesfrihed og vidde ind) som jeg lavede for et par uger siden til kursus med Maria Danmark på Lolland.
Jeg er nok ikke smart nok til altid at tage udgangspunkt i et grundmønster - men nu har jeg et....
Kjolen minder meget om de sommerkjoler jeg tidligere har syet ud fra et Onion mønster, så jeg er faktisk ikke sikker på hvad jeg har opnået....
Men kjolen er dejlig!
Faktisk har jeg ikke mindre end 5 kjoler liggende som ikke er blevet fotograferet....så Philip har lige fået kameraet i hånden og så skyder vi alle 5 - kvaliteten af billeder bliver nok derefter....

2 kommentarer:

  1. Den ser super fin og behagelig ud :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Pia - du har helt ret, Den er super behagelig her i varmen!

      Slet

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...