24. aug. 2016

Ammepude betræk

Igen en ting til min kommende lille niece. En ammepude. Det er en økologisk sag fyldt med kapok.... det er det nye sort. Det skulle i al fald være bedre end rædslerne fyldt med skum-kugler som larmer lige ind i hovedet når man forsøger at ligge og spise.... Og så afgasser de skum-kugler vist også noget grimt - og det gør økologisk kapok ikke!
Det originale betræk er BLØØØDT men kedeligt og har en lynlås lige midt på.... det forstår jeg ikke. Så kan begge sider af puden jo ikke være rare at ligge på.
Det nye betræk (printet bomuld fra stofogstil + lyserød kantebånd) har "hospitals-overlap" - så ingen knapper og ingen lynlås. Det tror jeg er et hit. Og så løb jeg tør for mintgrøn kantebånd - så jeg kastede mig over rullen med lyserød og det går nok, for det er jo en Clara vi venter på!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...