20. okt. 2016

Barnevogns-pude

Tjjaaaa sådan en måtte jeg også prøve at sy. Den er naturligvis til lille Clara som jeg glæder mig til at møde når jeg til November igen bliver FASTER.
Mønster har jeg selv tegnet ud fra fotos på nettet. Og sammensygnings-rækkefølgen har jeg gættet mig til - jeg gættede rigtigt de fleste gange og har ikke måtte pille sååååå meget op. Der er også sneget sig et par fejl ind men i forhold til at den kan betragtes som prototype er jeg ret godt tilfreds.
Den er fyldt med pudefyld og proppet ret hårdt så den forhåbentlig holder formen i brug.


1 kommentar:

  1. Hvor er den fin Julie. Jeg har mit mønster liggende frit på min blog, hvis du har lyst til at sammenligne mål. Kh Pia

    SvarSlet

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...