7. nov. 2016

En splitttet krea-sjæl

Vi har sat vores dejlige rækkehus til salg. Det er sådan lidt mærkeligt efter 11 år, men vi er vokset ud af huset. Alle de der plads-krævende hobbier......
Det betyder at mange af vores ting er pakket ned og kørt til Baljebo, hvor hele det ene værelse er PROPPET. 80 % af mine krea-materialer er pakket væk. Det er skidt! Mangler hele tiden noget som jeg VED jeg har.
Noget står hjemme, noget står fremme i Baljebo og andet er pakket ned...
På den anden side giver begrænsningerne nye muligheder - måske fordi mulighederne er begrænsede og man derfor ikke behøver tænke længe over kombinationerne.
Før sidste weekend klippede jeg en masse af det stof jeg har fremme derhjemme og tog med op til maskinerne i Baljebo - der er ikke mindre end 19 klippede projekter i kurven! 3 kjoler og 2 par leggins til Olivia, 2 t-shirt og 1 par boxere til Robin, boxere til Philip, 8 huer, muleposer. Ulempen er at hvis man glemmer at klippe en del (f.eks. rib til kraven på en t-shirt) så er det bare ærgeligt...

5 kommentarer:

  1. Kan godt forstå pladsmanglen ;) blir I i byen? Kh Pia

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi bliver i byen! Nok faktisk indenfor 600 meter - men en smule tættere på dig :-)

      Slet
  2. Hvor er det spændende! Og så kan det jo være at du får et rigtig lækkert krearum:-)
    K.h.
    Christina

    SvarSlet

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...