12. jul. 2017

Et anderledes spejder-tørklæde

Vi skal som rigtigt mange andre på Spejdernes Lejr i Sønderborg i år. I gruppen har vi snakket en del om hvordan børnene holder styr på "hvem der er den" - altså hvilken leder som har styr på det hele. Det vil nemlig skifte lidt i løbet af ugen. Der blev foreslået en orange kasket.... men jeg kan simpelthen ikke forestille mig noget værre.... mit krøllede hår og så en orange kasket - rent klovneshow! Derfor tilbød jeg at sy et tørklæde som er væstenligt forskelligt fra vores almindelige grønne tørklæder.
Taaadaaa. Det kan man da kalde et anderledes tørklæde! Philip står model - og det er så sidste gang han kommer i nærheden af det....for det er "leder-only".

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...