7. feb. 2018

Fastelavn: En Pirat-kjole

Går pirater i jersey-kjoler? Denne her pirat gør! Det er mit Moster Lotte Basis-mønster som jeg har leget med. Stoffet er en bomuldsjersey (grøn) og en viskosejersey (lilla) fra stofogstil. Det vævede bånd lå i kasserne.
Philip var med ude for at købe stof til dragten og mente bestemt at det overhovedet ikke duede til en pirat...men da kjolen kom på sammen med kappen og tilbehøret så gav han sig....
Kappen beskrev jeg igår.
Tilbehøret er en købt hat, lidt købte smykker, en hånddukke-papegøje fra spejdernes loppemarked og to tørklæder. Det ene er blot en strimmel jersey og skal bindes om hovedet inde under hatten. Det andet er den smukkeste silke som har ligget i skabet meget længe - tænker at det bliver bundet om livet.

2 kommentarer:

  1. Sejt. Jeg glæder mig til at se jeres kostumer. Jeg skal være crazy cat lady. Min morgenkåbe, katte fra Ikea og så skal det lige styles

    SvarSlet

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...