21. jan. 2014

Til mig selv! Måneden

Det er såååå dejligt at der er nogle som vil være med til at forsøge at gøre februar til måneden hvor vi får lavet noget kreativt til os selv! Vi fortjener det jo! Vi skal også forkæles med noget lækkert hjemmegjort!
Der er heldigvis nogle skønne bloggere som vil være med - så tror jeg også det bliver lettere for mig at få lavet noget til mig selv. Nu er der jo nogen at dele udfordringen med:

Mie aka Skrubbemors sysler har lovet strik til hende selv (og har allerede smidt en lækker Eng på bordet).

Anne aka Fru Flittig er også klar - og hun har før vist både kjoler og nederdele som jeg har savlet over....

Micha aka Snoretoppen overvejer at kaste sig ud i forsøg på bluser til sig selv - det synes jeg er spændende, for jeg har godt nok ikke syet mange af dem....Og så har jeg længe været imponeret over hendes sjaler og uglevanter.

Anette aka Fru Pielers hjørne af verden er en ny blog - men der er allerede et "Til mig selv" indlæg, nemlig en vente-nederdel af eget design. Sejt!

Gitte aka Gittes nørklerier - hold da op! Jeg er vild med den her taske - hvis jeg var dygtigere med garn, så stod den på min februar-to do-liste! Og så er Gitte en af dem som har syet en Rocker - det gad jeg også godt....

Kathrine aka Syslefeen er en blog med sindsygt meget lækkert strik - og eftersom der er STORE børn i  familien er der også meget i de store størrelser. Da jeg surfede bloggen tynd forelskede jeg mig i den her kjole - wow et flot print!

Gudrun aka By GJ er en blog hvor jeg længe har savlet over garn i alle slags. Men især doily-begrebet har jeg lært at kende her - og Zpagettigarn opdagede jeg også hos Gudrun.

Sandra aka Summen af liv har syet en helt fantastisk fin retro havfrue som er højaktuel her op til fastelavn .

Anja aka By Spangen har nævnt nogle planer om en syet sweater - den er jeg meget spændt på!

Eg aka Strik og slap af er selvfølgelig en strikkeblog - men der er også massere af syede ting. Alligevel er det noget strikket som min hjerne har bidt sig fast i - nogle fantastisk ugle-sweatre!

Anna aka LaRaLiL har lovet kjoler til sig selv - og det kan man jo kun glæde sig til når man har set nogle af Annas tidligere kjoler. Til-mig-selv-måneden passer også til Annas overordnede udfordring med at sy en kjole hver måned i 2014 - ambitiøst. Jeg pønser på at skulle brruge et nyt mønster hver måned, men ikke udelukkende kjoler, det er nemlig for ambitiøst til mig. Så respekt!

Camilla aka Bullernuller har gang i et seriøst strikkeprojekt med nyt strik hver måned i 2014 - som altid er jeg vældigt imponeret over det der strik...og oveni det har hun planer om både kjoler og bukser til sig selv!

Christina aka Carla og krudtuglen er min med-sammensvorne i vores udfordring med at afprøve nye mønstre i hele 2014. Jeg er virkelig taknemlig for at vi kan holde hinanden "til ilden". Og så har Christina også lige smidt en kjole på bloggen, som jeg sagtens kunne se mig selv i.

Jeg GLÆDER mig til at se hvad I får lavet til jer selv! Er der andre der vil være med?

12 kommentarer:

  1. Du godeste, hvor spændende..... Jeg "tør ikke hoppe på", men følger nøje med..... Jeg har faktisk lavet filtede vanter til mig selv, så måsker er jeg "lidt med"....t

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg tror på dig! De vanter er virkeligt fede! Og dit lille pixibogs-etui har virkelig lækker finish - jeg blev da lige inspireret til at lave et igen! Sætter dig meget gerne på listen....men du skal selv sige til!

      Slet
  2. Ja, jeg tror da gerne at jeg vil være med, men hvad går det helt præcist ud på? Jeg kan ikke finde det tidligere indlæg om det (hvis der er altså er et, men det går jeg ud fra:-)).
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kan se at du fandt det, før jeg nåede hjem fra arbejde og kunne pege på det.... Dejligt at du er med!

      Slet
  3. Jeg har bogmærket dette indlæg og vil forhåbentlig have tid til at tjekke ind ved alle deltagere i februar. Samt henvise til jer alle fra min blog også. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg vil gøre mit bedste for at holde listen opdateret når der er nye som bekender kulør og hopper med!

      Slet
  4. Jeg vil gerne være med :)
    Jeg har planer om tre kjoler og et par bukser til mig selv, jeg glæder mig til de bliver færdige :) laver et indlæg på bloggen én af de nærmeste dage.

    SvarSlet
    Svar
    1. 3 kjoler! Sejt! Og bukser oveni - spændende! Jeg opdaterer listen med dig også!

      Slet
  5. Tak for din søde kommentar i indlægget - det havde du virkelig ikke behøvet:-) Jeg har lånt dit billede og linker til dette indlæg på bloggen. Jeg er rigtig kommet i gang med at klippe kjoler til mig selv efter dit initiativ, så det er jeg rigtig glad for.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  6. Jeg vil også gerne være med.
    Jeg syr en del til mig selv. Du kan se det på min blog bynuggo.blogspot.dk. Jeg tror, at jeg skal sy en cardigan i noget lækkert quiltet sweatstof.
    Hvad skal jeg så gøre? Skal jeg linke her til, når jeg er færdig? Og skal jeg linke til projektet på min blog?

    SvarSlet
    Svar
    1. Fedt! Jeg putter dig på listen! Er spændt på cardiganen!
      Der er ikke noget du SKAL gøre - andet end at lave noget til sig selv og vise det på din blog.
      Du MÅ meget gerne linke til andre som er med, men det er ikke et krav. Sidst på måneden eller i næste måned laver jeg et par opsamlinger, men hvad vi har fået lavet.

      Slet
  7. Så er cardiganen færdig og ligger på bloggen http://bynuggo.blogspot.dk/2014/02/klavs-jakke-i-voksenstrrelse.html

    SvarSlet

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...